W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego COVID-19, celem zapewnienia bezpieczeństwa Klientów i Pracowników Urzędu od 26 października 2020 r. do odwołania zmianie ulega organizacja pracy urzędu:
Urząd Gminy Kłodzko (i kasa) zostaje zamknięty dla klientów.
Prosimy o dokonywanie opłat podatków, opłat za odpady itp. drogą elektroniczną lub w banku/na poczcie. Podania, wnioski i inne dokumenty można wrzucić do skrzynki na korespondencję, znajdującą się w holu urzędu.
Wszelkie sprawy należy załatwiać za pośrednictwem:
- poczty e-mail: ug@gmina.klodzko.pl
- drogą telefoniczną - Biuro Obsługi Mieszkańców: 74/647 41 00 w godzinach pracy Urzędu od poniedziałku do piątku w godz.: 7:30-15:30.
Pozostałe numery telefonów oraz adresy mailowe do pracowników urzędu dostępne są pod adresem:
https://bip.ugklodzko.nv.pl/m,3918,struktura...
Zachęcamy do załatwiania spraw także w formie korespondencyjnej (na adres: Urząd Gminy Kłodzko, ul Okrzei 8a, 57-300 Kłodzko) lub elektronicznej za pośrednictwem:
- Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta
- lub platformy ePUAP